כחלון: ממשלת 61 היא ממשלה לא טובה

    גואל ועקנין 1 Comment on כחלון: ממשלת 61 היא ממשלה לא טובה
    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת כולנו ח"כ משה כחלון אמר במליאת הכנסת: "לגבי האירועים אמש אף אחד לא יכול להגיד שהכתובת לא הייתה על הקיר. צריכים לומר את האמת, מדינת ישראל נכשלה בטיפול בקליטת יהדות אתיופיה. עדה שקטה ציונית ערכית שהגיע לכאן על הכמיהה לירושלים ולארץ ישראל. ומוצאת את עצמה פה במאבקים יום יומיים. הם אומרים: "לא ביקשנו כלום רק שתכירו בנו" והם צודקים. כשראיתי בטלוויזיה את המרואיינים ממוצא אתיופי השפלתי עיניים, הם צודקים. מי שאשם זה לא הם אלא הגזענים אצלנו. אני מקווה שנגיע ליום הזה שנדע להכיר ולכבד כל אחד בלי קשר לצבע למין ולארץ המוצא.

    היום לצערי התבשרנו שכנראה שנלך לממשלת 61, אני אמרתי בעבר ואני אומר גם היום שממשלת 61 היא ממשלה לא טובה בטח מול המשימות שמחכות לנו. אני באופן אישי אחרי שחתמתי על ההסכם, טיפה כבול, אבל אני אשוחח עם ראש הממשלה ואין לי ספק שהוא יפעל להרחבת הממשלה, יקרא לסיעות נוספות או ישכנע את ליברמן לחזור."

    קודם לכן אמר יו"ר שס אריה דרעי כי הוא מעריך שביום רביעי נתניהו יוכל לבשר לנשיא ותוקם ממשלה של 61. "תמיד רצינו ממשלה רחבה. יכולנו לכוף ממשלה רחבה אבל לא עשינו זאת מקוה שיעשו מאמצים בהמשך להרחיב את הממשלה.

    הויכוח עם הבית היהודי זו לא התנגחות אלא כדי שנוכל להחזיק מעמד 4 שנים. טלאי על גבי טלאי במשרד ממשלתי זה גרוע וראינו מה זה גורם, כמו שאנחנו בטוחים ששר החינוך יתנהג בממלכתיות והגינות גם אנחנו ננהג כך בדתות. אני מקווה שייפתר בשעות הקרובות ושלנתניהו תהיה ממשלה" אמר.
    דרעי ישיבת סיעה



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היכן הכתבה בה נמצאים דברי כחלון הקודמים "אני אמרתי בעבר ואני אומר גם היום שממשלת 61 היא ממשלה לא טובה"?? והאם אמר אז שלא ייכנס לקואליציה צרה?